Zbiór nowych zasad bezpieczeństwa

Holistyczna medycyna w bezpiecznym wydaniu to od wielu lat definicja naszej filozofii pracy.
Przez cały ten czas, wielokrotnie zwracaliśmy uwagę na to jak ważny jest rozsądny i świadomy wybór miejsca i specjalisty, któremu powierzamy nasze piękno i zdrowie.

W obliczu nowej sytuacji epidemiologicznej kwestia bezpieczeństwa nabiera jeszcze większego znaczenia.
Nowe zasady bezpieczeństwa mają jeden nadrzędny cel – ograniczyć możliwość zakażenia krzyżowego i zapewnić Państwu maksimum poczucia bezpieczeństwa.


Co robimy, aby zapewnić Ci maksymalną ochronę?

1. Stosujemy środki ochronne

Zgodnie z przyjętą polityką bezpieczeństwa nasz personel został wyposażony w dodatkowe środki ochronne tj. maseczki, przyłbice i gogle ochronne, fartuchy, czepki czy rękawiczki ochronne.

2. Sterylizujemy powietrze w klinikach


Dzięki wsparciu innowacyjnych technologii, dążymy do stworzenia wolnej od drobnoustrojów, bezpiecznej przestrzeni.
To naturalna kontynuacja, przyjętej wiele lat temu troski o Państwa bezpieczeństwo.
Nasze gabinety i recepcja są wyposażone w tunelowe sterylizatory powietrzapromieniowaniem UV-C, pracujące w trybie stałym.
Promieniowanie UV-C nieodwracalnie niszczy bakterie, wirusy, pleśnie, grzyby oraz wszelkie inne drobnoustroje unoszące się w powietrzu.
To dodatkowe wsparcie dla wspólnego bezpieczeństwa.

3. Sprawnie organizujemy wizytę

Mamy świadomość, że zabiegi wykonywane w naszej klinice wymagają bliskiego kontaktu z lekarzem lub kosmetologiem - o ile nie możemy całkowicie go wyeliminować, wspólnym wysiłkiem jesteśmy w stanie ograniczyć go do niezbędnego minimum.
W związku z tym poprawiamy organizację i wzajemną współpracę naszego zespołu - angażujemy personel pomocniczy i zwiększamy poziom planowania Państwa wizyt.
Wierzymy, że przełoży się to na poprawę wspólnego bezpieczeństwa.

4. Dezynfekujemy powierzchnie po każdej wizycie

Dezynfekcja powierzchni kontaktowych, realizowana po każdej wizycie pacjenta to standard naszych zasad bezpieczeństwa.

Organizując wizytę naszych pacjentów, zawsze uwzględniamy dodatkowy czas potrzebny na przygotowanie gabinetu i wykonanie maksymalnych prac dezynfekcyjnych powierzchni kontaktowych.

Co możesz zrobić, aby minimalizować ryzyko?

5. Poinformuj nasz personel o planowanym zabiegu

Zależy nam, aby wizyta w klinice była maksymalnie komfortowa przy jednoczesnym zachowaniu minimalnego kontaktu z naszym personelem.
W największym stopniu zależy to od posiadania informacji na temat rodzaju planowanego zabiegu czy obszaru ciała poddawanego leczeniu.
Odpowiednie zaplanowanie zabiegu nie zawsze wymagakonsultacji medycznej.
Jeżeli mają Państwo sprecyzowane oczekiwania, prosimy poinformować o tym nasz personel recepcyjny.
Dzięki temu będziemy mogli lepiej zaplanować i przygotować się do Państwa wizyty.
W przypadku braku pewności lub wątpliwości co do planowanej procedury, jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji w formie konsultacji online.

6. Chcesz zaplanować leczenie? Wybierz wideokonsultacje

Mamy świadomość jak ważnym etapem skutecznego leczenia jest indywidualna konsultacja medyczna.
Chcąc zapewnić Państwu maksimum komfortu oraz bezpieczeństwa wszystkie konsultacje (medycyna estetyczna, dermatologia, kosmetologia, dietetyka) będą prowadzone wyłącznie drogą elektroniczną w godzinach pracy naszego zespołu.

Konsultację będą odbywać się przy użyciu dedykowanego programu, umożliwiającego wideorozmowę, przesyłanie plików, a w szczególności wystawianie e-recepty lub elektronicznego zwolnienia lekarskiego.

7. Stosuj środki ochronne otrzymane od naszego personelu

Mamy świadomość jak ważne w zapewnieniu bezpieczeństwa jest posiadanie odpowiednich środków ochronnych.
W tym celu bezpośrednio po wejściu na teren kliniki, otrzymają Państwo kompletny zestaw jednorazowych środków higieniczno-ochronnych tj. rękawiczki, maseczkę oraz jednorazowy długopis (oprócz tego kliniki są wyposażone w niezbędne płyny i żele dezynfekujące).

8. Użyj swojego smartfona do wypełnienia dokumentacji

Wizyta w klinice to nie tylko indywidualna konsultacja, czy samo wykonanie zabiegu, ale również konieczność uzupełnienia pisemnych informacji dotyczących stanu zdrowia np. przyjmowanych leków czy występowania określonych alergii.

Od teraz, obsługa wszystkich ankiet zdrowotnych będzie mogła odbywać się na Państwa telefonach komórkowych bez konieczności kontaktu z naszym personelem (link do ankiety będzie wysyłany mailowo przed wizytą w klinice).

To nowoczesna i bezpieczna zmiana w organizacji Państwa wizyty.

9. Masz objawy przeziębienia?
przełóż wizytę na inny termin

Celem naszej polityki bezpieczeństwa jest w pierwszej kolejności ograniczenie ryzyka “wprowadzenia” zagrożenia na teren naszych klinik.

W związku z tym w okresie 24h przed każdą wizytą, otrzymasz od nas elektroniczny formularz z wywiadem epidemiologicznym w ramach którego zapytamy o występowanie w okresie ostatnich 7 dni, objawów takich jak: kaszel, katar, biegunka, utrata węchu lub utrata smaku.

W przypadku uzyskania pozytywnej odpowiedzi na którekolwiek z pytań, termin wizyty będzie ulegał zmianie.

10. Przed wejściem na teren kliniki
zmierz temperaturę ciała

Mamy świadomość tego, jak duża jest dynamika rozwoju potencjalnego zakażenia.

Dlatego, niezależnie od wywiadu telefonicznego, każdy z naszych pacjentów będzie podlegał obowiązkowej kontroli temperatury ciała - temperaturę zmierzymy jeszcze przed wejściem na teren kliniki.

Mocniejsza ochrona to mniejsze ryzyko dla naszych pacjentów.

11. Nie zabieraj ze sobą osób towarzyszących

Zależy nam bardzo, aby ilość osób obecnych w klinice była zawsze ograniczona do niezbędnego minimum.
Dlatego w trosce o Państwa bezpieczeństwo prosimy o samodzielne wizyty w naszych placówkach tj. bez osób towarzyszących.
(wymóg nie dotyczy 1 opiekuna w przypadku małoletniego pacjenta)

12. Ogranicz swój pobyt w przestrzeni recepcyjnej

Przestrzeń naszej kliniki od zawsze stanowiła doskonałe miejsce do wypoczynku, kawy czy interesującej lektury - w obliczu nowej sytuacji prosimy w tej kwestii o pewne ograniczenie.

Na cały czas pobytu w klinice oddajemy do Państwa dyspozycji regularnie dezynfekowany gabinet zabiegowy.
Dzięki temu zadbamy nie tylko o Państwa bezpieczeństwo, ale również o komfort wizyty.

13. Zaplanuj punktualną wizytę

Punktualna obecność, czyli przybycie do kliniki dokładnie o czasie wizyty to najważniejszy warunek sprawnej organizacji - jeszcze ważniejszy w obliczu wyzwań związanych z zagrożeniem epidemicznym.

Dzięki temu, jesteśmy w stanie zapewnić Państwu maksimum bezpieczeństwa podczas obecności w klinice i wyeliminować Państwa kontakt z innymi pacjentami.

14. Wybierz bezkontaktową formę płatności

Minimalizację kontaktu przenosimy również na poziom obsługi płatności.

Od teraz płatność za wykonaną usługę będzie można uregulować za pomocą BLIK-a lub przelewu błyskawicznego (link do płatności wysyłamy smsem).

Szybko, bezpiecznie i bezkontaktowo.

Kraków
Warszawa